REGLAMENT PARTICIPACIÓ FIRES SETCASES
FIRES, DATA, HORARI I SITUACIÓ
- Horari: de 09:30 h a 19:00 h.
- Fira de les Herbes: ANUL·LADA
- Cap de Setmana Ramader: 26-27 de juliol de 2025. | Inscripció oberta a partir: 23/06/2025
- Fira del Bolet: 20 – 21 de setembre de 2025. | Inscripció oberta a partir: 18/08/2025
SOL·LICITUDS i TERMINIS D’INSCRIPCIÓ
- Les sol·licituds, d’acord el model d’instància facilitat per l’organització, s’hauran de presentar a través del correu electrònic info@setcases.cat dins del termini establert, i hauran d’anar acompanyades per la declaració responsable i la documentació requerida.
- Les sol·licituds presentades fora d’aquesta data quedaran en llista d’espera.
- Un cop l’espai destinat a les parades de la fira quedi ple, es tancaran inscripcions.
TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS
Fira de les herbes
Cap de Setmana Ramader
Fira del Bolet
DATA
ANUL·LADA
Del 23 de juny al 20 de juliol de 2025
De l’18 d’agost al 10 de setembre de 2025
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR per participar en la Fira del Cap de Setmana ramader (Inscripcions obertes del 23 de juny al 20 de juliol 2025, fins esgotar places):
- INSTÀNCIA: Sol·licitud participació Fira del Cap de Setmana Ramader any 2025 – 26 i 27 de juliol de 2025
- Declaració responsable de la participació de Fires 2025
Descarrega’t el:
RESOLUCIÓ DE SOL·LICITUDS
- L’Ajuntament de Setcases resoldrà les sol·licituds presentades segons la data de presentació, els productes exposats, la superfície desitjada i disponible i l’antiguitat de participació de l’empresa en altres edicions de la Fira.
- Un cop presentada la instància de participació, i per ordre de registre, l’organització es posarà en contacte amb el firaire via email, i li comunicarà el número de parada que li pertoca. La ubicació de cada parada es realitzarà segons el firaire hagi escollit la tarifa A o la tarifa B, els espais disponibles en aquell moment, la tipologia de producte i els metres sol·licitats.
- Un cop esgotat l’espai a la Tarifa A es col·locaran la resta de parades a la Tarifa B, seguint els mateixos criteris abans esmenats.
- No es podrà modificar la ubicació adjudicada.
- Plànol de distribució de parades Tarifa A o Tarifa B (només per escollir TARIFA A/COLOR VERD o TARIFA B/COLOR TARONJA).
Ordenança núm. 13 – Taxes per a la utilització privativa o per a l’aprofitament especial del domini públic local
Tarifes Oficials i condicions de pagament
- Espais amb Tarifa A
Fira de les herbes – maig
Cap de setmana ramader – juliol
Fira del bolet – setembre
10 € / metre lineal
16 € / metre lineal
20 € / metre lineal
- Espais Tarifa B
Fira de les herbes – maig
Cap de setmana ramader – juliol
Fira del bolet – setembre
8 € / metre lineal
12 € / metre lineal
16 € / metre lineal
PAGAMENT
- Una vegada confirmada l’acceptació de la inscripció i la ubicació, caldrà efectuar el pagament en el termini màxim de 3 dies hàbils posteriors, al número de compte:
CaixaBank ES39 2100 8153 4023 0005 1577 – Titular: Ajuntament de Setcases
- S’haurà d’enviar el comprovant del pagament al correu: info@setcases.cat
- Aquests diners no es retornaran quan la persona inscrita i admesa no assisteixi a la Fira.
- En el cas de no presentar el comprovant de pagament dins del període establert, s’entendrà que el marxant renuncia a la seva participació en la Fira.
ESDEVENIMENTS
Fira de les herbes – ANUL·LADA
DATA LÍMIT PAGAMENT
3 dies hàbils posteriors a la confirmació de la ubicació triada
Cap de setmana ramader – juliol
3 dies hàbils posteriors a la confirmació de la ubicació triada
Fira del bolet – setembre
3 dies hàbils posteriors a la confirmació de la ubicació triada
-
MUNTATGE I DESMUNTATGE
- El muntatge de les parades es realitzarà a partir de les 8 h del matí, tenint present que a les 10.00 hores caldrà que tot estigui preparat (amb els vehicles fora) per obrir la Fira al públic.
- El desmuntatge de les parades iniciarà a partir de les 19 hores el dissabte i les 18:30 h el diumenge (segons afluència del públic).
-
NETEJA i MESURES DE SEGURETAT COVID
- La neteja i les mesures de seguretat i higiene de l’espai que ocupi la parada anirà a càrrec del marxant.
-
PRODUCTES EXPOSATS A LA VENDA
- Els marxants no poden exhibir o vendre productes diferents dels detallats a la sol·licitud d’inscripció essent aquests no autoritzats per part de l’organització.
- Es prohibeix expressament l’exposició de productes o materials que molestin a altres expositors o al públic en general, així com elements perillosos, insalubres o que puguin fer malbé les instal·lacions.
- Donada la característica del municipi, es prohibeix la venda d’embotits i mel.
-
ACOTAMENT DE LES PARADES QUE VENGUIN UN MATEIX PRODUCTE
- L’Organització es reserva el dret d’acotar el nombre de parades que venen un producte similar, per tal d’assegurar que tothom tingui la seva quota de mercat.
-
ES FA SABER
- L’Ajuntament de Setcases informe que no hi ha vigilància ni diürna ni nocturna.
- L’Ajuntament de Setcases està facultat per decidir en tot allò que no estigui previst en aquesta normativa.
- L’Ajuntament de Setcases es reserva el dret de fer modificacions que consideri oportunes en aquestes condicions per tal de contribuir a la millora de les fires, així com de canviar la situació de qualsevol expositor, atenent els interessos generals de la Fira.
- Les parades que pel seu funcionament necessitin corrent elèctric ho hauran de sol·licitar a la instància d’inscripció, si no no es disposarà d’aquest. Cal portar allargo.
- Tots els marxants, pel sol fet de signar la sol·licitud d’inscripció per participar en la Fira, queden obligats a sotmetre’s al present Reglament de participació.
- No s’admetrà cap sol·licitud fora d’aquest període d’inscripció.